onsdag 16 september 2009

Långdragen förkylning..

Efter påtryckningar från mitt största fan, Markus, så ska ja försöka mig på en update.

Förkylningen håller i sig, har varit tjockt och oroligt i halsen med exakt samma känsla i en vecka nu, tills idag då de faktiskt kändes bättre och annorlunda, inte lika tjockt. Kanske kan de äntligen vara påväg att gå över. Snackade med skolsköterska idag och hon trodde detsamma. Ja hoppas på detta och försöker vara positivt tänkande, något ja brukar vara rätt kass på, men har varit bättre den här gången tycker jag!

Annars har de inte hänt så mycket i livet, pokern går fortfarande bra och ligger för närvarande på plus 700 :) Skolan är inte så pörskans jobbig direkt, fotokursen ja läser verkar väldigt intressant, låter som något ja kommer fastna för. Vilket iofs kan vara bra, fylla ut lite fritid. Dötid är nog de värsta ja vet.

Nej, nu fortsätter ja se framåt, laddar för en grym höst. Har hittat lite egna tips o trix ja tänkte prova inom träningen med, de håller ja dock för mig själv.

Avslutar med ett gott gammalt citat av Woody Allen.

"Inte nog med att det inte finns någon Gud, försök få tag på en rörmokare under ett veckoslut."

Skidhälsningar Anton

2 kommentarer:

  1. Äntligen!! Jag gillar att läsa och följa din blogg. Lycka till i vinter och hoppas du får hålla dig frisk så du vinner mycket! Jag tycker du är grymt jävla bra!!

    SvaraRadera
  2. Sicken värmande kommentar! Jävligt taggande var den faktiskt, mer sånt :D:D

    Ja jobbar på de, och ja har på inget vis gett upp på drömmar om resultat i vinter pga 2 veckor sjuka. Ge mig nåra veckor så är ja back on track ordentligt igen :)

    SvaraRadera